Faktureringsprogram

Fakturera online - var du vill och när du vill

fakturamall_mini_se.png

Webbaserad fakturering

I e-conomic är det lätt att göra snygga, professionella fakturor med hjälp av färdiga mallar. Du kan också lägga till ditt företags logga på fakturan. Det finns flera smarta funktioner som kontantfakturering, rot- och rutfakturering och delfakturering. Enkel struktur ger tydlig överblick och dessutom har du tillgång till statistik över försäljning och kundreskontra.

e-conomic är ett webbaserat faktureringsprogram och behövs därför inte installeras. Du kan använda det överallt där det finns internet och skicka fakturor från vilken dator som helst. Full kontroll över faktureringen och tid över till annat!

Testa att fakturera gratis!

screenshot_01.jpg

1. Information om ditt företag

Fyll i information om företaget och din kontaktinformation. Uppgifterna förs automatiskt över till fakturan.

2. Välj standardinställning

Välj den standardinställning som passar ditt företag bäst. Du kan alltid ändra inställningen i efterhand. Är du osäker på vilken inställning du ska välja kan du läsa mer om standardinställningar i vår e-copedia - din hjälp till e-conomic.

screenshot_02.jpg
screenshot_03.jpg

3. Skapa en kund

Klicka på Ny faktura, fyll i informationen och spara kunden i ditt kundregister.

4. Skapa en artikel

Skapa en artikel genom att fylla i informationen. Därefter förs den automatiskt över till din faktura. När kunden väl är registrerad kan du fakturera på bara några få minuter.

screenshot_04.jpg
checkbox_128x128_green.png

5. Bokför och skicka

Skicka fakturan med e-post eller skriv ut och skicka med vanlig post.

Prova att fakturera i e-conomic

Har du ännu inte bestämt dig för vilken faktureringslösning som känns bäst. Varför inte börja med att prova på en gratis 30 dagars demo? Ingen startavgift. Inga dolda kostnader. 60-dagars öppet köp. Avsluta när du vill och få pengarna tillbaka om du inte är nöjd.

I e-conomic Professional ingår de vanligaste tilläggsmodulerna Avtalsfakturering, Dimension/Avdelningar, Budget, Periodisering och Anläggningsregister som gör att du får allra mest ut av ditt e-conomic. Det finns fler tilläggsmoduler som exempelvis styr lagerhantering, projektledning, tidsregistrering och skanning. Med Small Business och Start-up kan du få alla moduler för en extra kostnad. Priser per månad och exkl. moms.

Du kan välja mellan tre lösningar i e-conomic:

  • Start-up, 99 kr per månad – Passar nystartade företag som behöver grundläggande funktioner för bokföring och fakturering.
  • Small Business, 159 kr per månad – Passar växande företag som behöver fler poster, offert och order samt integration med banken.
  • Professionell, 289 kr per månad – Passar etablerade företag som behöver många transaktioner, ökad kontroll över räkenskaperna och större flexibilitet.

Läs mer om priser

Fakturering med obegränsad support

Det viktigaste för oss är att du ska känna dig trygg med att använda e-conomic. Därför hjälper vi dig hela vägen från en gratis demo till att själv kunna sköta faktureringen. Har du frågor eller problem med att skapa eller skicka fakturor så har vi ett supportteam med ekonomisk bakgrund som alltid är redo att hjälpa dig via e-post och telefon. Vi har även webbkurser, hjälpartiklar, hjälpfilmer och guider som hjälper dig i e-conomic. All hjälp är naturligtvis helt gratis!

 

e-conomic_support_se.jpg

Kontakta oss på det sätt som passar dig bäst

Du bestämmer själv

Du har 30 dagar på dig att prova e-conomic helt gratis. Ingen startavgift eller andra dolda kostnader. Få pengarna tillbaka med 60-dagars öppet köp om du inte är nöjd.

hi10-logotyp.png

"e-conomic har förenklat min fakturering" Jerker Nordmark, Hi10

hotelreservation-logotyp.png

"Otroligt lätt och tidsbesparande!" Henrik Struwe, hotelreservation.se

tss-logotyp.png

"Det går snabbt och smidigt att få hjälp i chatten" Eva Olsson, TSS