NYA

Companyexpense och e-conomic bokföringsprogram

Sub title

Hantera dina utlägg enkelt i mobilen

Fördelar med appen

  • Companyexpense underlättar hanteringen av utlägg med direktkoppling till företaget.

Appen kräver

  • e-conomic avtal och Companyexpense avtal
Appen är en del av:

Hantera dina utlägg enkelt i mobilen

Companyexpense erbjuder digital reseräkning/utläggshantering för automatisk
bokföring och redovisning av utlägg när du är på språng. Administration av
kvitton blir enklare och du spar både tid och minskar dina kostnader.

Så här fungerar det

Ett nytt utlägg kan läggas till manuellt eller automatiskt från ansluten butik. Companyexpense är väldigt enkelt att använda och har många smarta funktioner. Utläggsrapporten skapas automatiskt i appen och skickas direkt till e-conomic.

Icon

Denna appen är utvecklad av

Company address

Findity
Alströmergatan 22
11247 Stockholm
Sweden

Det här får du med Companyexpense:

  • Kontering sker automatiskt för användaren
  • Chefen/chefer attesterar i mobilen eller via webben
  • Utläggsrapport summeras i en PDF-rapport  och integreras med e-conomic
  • Du bestämmer kontoplan och attesteringskedja
  • Välj vilka fält som är synliga för användaren och minska därigenom risken för fel
  • Du brandar appen för att passa ert företag
  • Du får en elektronisk pappersfri kedja
  • Du behöver inte skriva ut de kvitton du får skickade via e-mail
  • Transaktioner på företagskort konteras löpande och läses in i bokföringen när fakturan kommer

Läs mer om Companyexpense här

Prislista

 

Berätta vad du tycker om den här appen

** Informationen är endast för intern användning och kommer inte synas på din recension

Kom igång redan idag

Prova e-conomic gratis i 14 dagar, få tillgång till samtliga funktioner och skriv din första faktura på fem minuter

Prova gratis